
Sexul bebelusului e influentat de alimentatia mamei

Asta am gasit si eu pe web. Nu stiu daca este adevarat sau nu.
---------------
Un studiu realizat de cercetatorii britanici sustine ca alimentele cu un aport caloric mare consumate de viitoarele mame inainte de conceperea unui copil pot influenta sexul bebelusului. Astfel se explica de ce proportia de baieti este mai mica in tarile dezvoltate, unde numeroase tinere adopta regimuri alimentare hipocalorice, informeaza Gardianul.
La studiu au participat 740 de femei insarcinate care au dat informatii despre alimentatia lor inainte de conceptie si in prima parte a sarcinii. Viitoarele mame au fost impartite in trei grupuri, in functie de aportul caloric din momentul conceptiei.
Fiona Mathews, de la Universitatea din Exeter, sustine ca femeile care au avut o alimentatie bogata in nutrienti variati, de exemplu potasiu, au prezentat mai multe probabilitati de a naste un baiat.
Sursa - http://www.ziare.com/Sexul_bebelusului_e_influentat_de_alimentatia_mamei-296834.html
- autentifică-te sau înregistrează-te pentru a adăuga comentarii








O fi adevarat? Suna prea simplu. Eu cred ca e mai bine sa nu ne amestecam noi in astfel de lucruri si sa acceptam ceea ce ni se ofera
e prima oara cand aud de asa ceva. interesant.
nu am mai auzit asa ceva ,dar stiu ca sexul copilului depinde de barbat.si oricum ar fi sa acceptam ce ne da dumnezeu si sai multumim ca ne da copii sanatosi si frumosi.
interesant ...dar o fi si adevarat ???
si eu am auzit la tv ca dac mama mananca in primele luni de sarcina banane si cereale dimineata o sa fie baiat dar sincer nu stiu o fi adevarat?
nu cred,mai bine ar fi sa ne preocupe sanatatea bebeului,restul mai putin conteaza