AJUTOR MAMICILOR , bebe (10 luni)a inceput sa stranute, sa tuseasca si sa-i curga nasu f tare

AJUTOR MAMICILOR , bebe (10 luni)a inceput sa stranute, sa tuseasca si sa-i curga nasu f tare

imaginea utilizatorului lenalenna

De duminica bebe (10 luni)a inceput sa stranute sa tuseasca si a-i curga nasu f tare .am sunat medicul de fam si ne-a prog abia joi.luni i-am dat putin nurofen si i-am curatat nasu cu ser .am vazut k nu e nici o imbunatatire am cumparat cv picaturi de nas pe baza de apa de mare si i-am dat sirop sumetrolim(recomandat de doc mai demult),de azi dim bebe sa umplut de bube pe tot corpu un fel de blande dar mai mari putin.de la mancare nu cred k poate fi pt k azi a mancat doar un iaurt si un orez cu morcovi,dimineata eram mai putine iar acum spre seara sau extins si mai mult.siropul nu e expirat si de luat a luat mai demult si nu a avutnici o treaba.ce poate fii(poate fi vreo boala a copilariei?de ex pojar?)ce sa fac?stie cine vre-un medic de fam bun in BV?AJUTATI-MA CU UN SFAT VA ROG

imaginea utilizatorului adelina munteanu

poate sa fie alergic la siropel.alta explicatie nu gasesc.daca nu i-ai dat altceva...

imaginea utilizatorului biubiuruza

apoi....daca i-ai mai dat eu consider ca nu e alergie.....de exemplu Andreiul meu a facut viroza eruptiva de 2 ori...la inceput se manifesta ca o raceala si dupa 2-3 zile i-au aparut bubite pe tot corpul..la incepur putine si pe ora ce trecea din ce in ce mai multe pe tot corpul....pana ajungi la doctor parerea mea e ca ar trebui sa ii dai cel putin o doza de nurofen la 8 ore.....iar daca face si temperatura mare, alternativ nurofen cu panadol la 6 ore....poate ne spui si noua ce a avut ingerasul. dupa ce mergeti la doctor... Kiss

imaginea utilizatorului maria-cristiana

in primul rind nu trebuie dat sumetrolimul, se poate să aibă vreo boală acopilăriei, varicelă sau rubeolă, administrează-i doar nurofen, și spală nasul cu ser, apoi aspiră.Ai intrebat dr dacă e nevoie de sumetrolim? fără prescripție nu ar fi bine să-l dai.

imaginea utilizatorului corina iordanescu

...nu da copilului antibiotic,decat antitermice,fiindk bolile copilariei sunt frecvente in aceasta perioada si este periculos sa administrezi antibiotic pe perioada de incubatie a acestora...multa sanatate micutului si mergeti totusi sa-l vada un medic...